Jak nakupovat
Nakupování prostřednictvím internetu je velmi snadné a pohodlné. Bližší parametry, popisy a obrázky zobrazíte kliknutím na jednotlivé zboží. Obrázek zvětšíte kliknutím na něj.
Pokud jste našli hledané zboží a máte zájem o jeho objednání, klikněte do políčka před ikonou koupit, zadejte požadované množství a klikněte na ikonu koupit. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Pokud jste zvolili zboží, které má varianty, v horní části, hned pod názvem zboží, je umístěna lišta pro výběr varianty. Varianty jsou též jednotlivě rozděleny pod hlavní nabídkou vybraného zboží. Pro velkoobchodníky bude poskytnuta sleva (po osobní domluvě) v závislosti na druhu a množství objednávaného zboží. Po každém potvrzení vybrané položky budete přesměrováni do nákupního košíku, kde můžete upravit požadované množství nebo vybranou položku smazat ikonou smazat. V případě, že si přejete pokračovat ve výběru zboží, klikněte na kategorii ze které chcete vybírat. Takto pokračujte do doby než budete s výběrem položek hotovi.
Vysvětlení pojmů skladové zásoby:
- skladem - zboží je skladem a bude v nejbližším možném okamžiku odesláno
- na dotaz - většinou se jedná o můj výrobek, který je nutné vyrobit a také zda mám skladem materiál na výrobu danného výrobku - po přijetí objednávky Vás kontaktuji a sdělím co a jak
- momentálně nedostupné - zboží momentálně nemám skladem, v případě, že ho i tak objednáte, kontaktuji Vás buď s nabídkou jiné varianty nebo s termínem mojí návštěvy velkoobchodu a i tady záleží na skladových zásobách tam.
Po výběru poslední položky přejděte k potvrzení objednávky, výběru způsobu placení a způsobu dodání, tj. klikněte na „dokončit objednávku“ a vyplňte veškeré kolonky.
Zboží zasílám pouze po České republice.
Cena zboží se navýší o ,,poštovné" :
- PPL do Parcelshopu nebo boxu 82,-
- PPL do ruky 112,-
- dobírka PPL 30,-
- Balíkovna 82,-
- Balíkovna do ruky 112,-
- dobírka Balíkovna 30,-
- GLS Parcelshop 76,-
- GLS do ruky 106,-
- dobírka GLS 50,-
- bezhotovostní platba převodem předem na bankovní účet prodávajícího: Česká spořitelna č.ú. 5867543369/0800 - zdarma
Způsob platby uvede kupující ve své objednávce.
V případě, že zboží mám skladem, expeduji zpravidla nejpozději následující pracovní den od přijetí objednávky. Zboží zasílám Balíkovnou, PPL nebo GLS na Vámi uvedenou adresu či na jeden z mnoha Parcelshopů/Parcelboxů. Balíkovna, PPL i GLS doručí balíček obvykle do dvou pracovních dnů. Po odeslání objednávky je Vám zasláno potvrzení objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu s Podacím číslem balíku.
V případě jakýchkoliv problémů s objednávkou, zbožím, špatným popisem, mě neváhejte kontaktovat. Určitě vše vyřeším k Vaší plné spokojenosti. Spokojený zákazník je moje priorita. A vyřešený problém všem přinese mnohem víc než jenom negativní recenze.
Co se stane, když si nevyzvednete zboží zaslané na dobírku...
Kupujete zboží na dobírku s tím, že si to ještě promyslíte a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jednoduše nevyzvednete?
V TOM PŘÍPADĚ DÁVEJTE DOBRÝ POZOR!
Co o tom říká zákon:
Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."
Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!
Z mého e-shopu a ve většině případech i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout. Nehledě na to, že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží, případně poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu zásilky (v tomto případě, tak budete vědět o každém pohybu zásilky).
Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a.
Nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:
1. O objednávku máte zájem:
Zboží Vám znovu zašlu. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod). Cena objednávky bude navýšena o další poštovné a může být navýšena i o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.
2. O objednávku nemáte zájem:
Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).
Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením mým e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle mých obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.
Z Vaší strany můj e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky - a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.
Dle zákona má můj obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.
Proto Vás požádám, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.
Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (složenkou), stačí mne kontaktovat.
Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:
Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.
Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
I. Postoupení pohledávky mé agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
II. Soudní cestou.
III. Zaplacení mému obchodu kompenzaci poštovného.
Body I. i II. jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro mne velmi efektivní. (Nebyl/a byste první ani poslední.)
Bod III. je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.
Po tom, co se mi nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašlu email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věřím ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného a doběrečného uhradíte.
Věřím, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.
Myslíte si, že se Vás "pouze snažím zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodněkrát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.Uvědomte si, prosím, že nevyzvednutím zásilky byste mi navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musím rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musím zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.
Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun měsíčně - a malé internetové obchody- jako jsem já (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.
Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro příště, prosím, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít.
Proto Vás žádám, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vyzvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného.
Můj obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto není žádný důvod, aby z Vašich chyb byl tratný můj obchod.
Prostě a jednoduše: V případě nevyzvednutí zásilky na dobírku, bude kupujícímu naúčtována plná částka za poštovné včetně dobírkové částky. V případě nevyzvednutí zásilky, která již byla předem zaplacena, bude kupujícímu vrácena částka jen za zboží (poštovné proběhlo).
Věřím, že jsem Vám daný problém dostatečně vysvětlila.
Pokud stále něčemu nerozumíte nebo potřebujete poradit či pomoci s provedením platby, neváhejte mne kontaktovat.
Předem děkuji za Vaši férovost.
Kateřina Vlasáková
12.3.2025